Paul & Martijn in the US of A

Dag 12 - Grand Canyon - Page

Vanmorgen weer op tijd vertrokken, rond 10u reden we in de stromende regen weg uit Flagstaff.

Het weer zat een beetje (heel erg) tegen, we hadden geen regen verwacht. Maar ja wat wil je als je op 3km hoogte zit midden in de bergen.

Onderweg werd het nog niet beter, maar eenmaal bij de Grand Canyon aangekomen klaarde het behoorlijk op en hebben we super mooie foto's geschoten, waaronder 1 in het bijzonder! Die zal iedereen wel opvallen, die met de regenboog. Echt een geweldig gezicht!

We hebben een route gedaan met een bus waar je continue op en af kan stappen. Daarna zijn we met de auto richting we oosterlijke uitgang gereden en onderweg nog bij een paar mooi 'vista points' gestopt.

Aansluitend doorgereden naar Page, een plaatsje waar niet veel te beleven is. Maar wat er omheen ligt is schitterend. Je kunt van hier uit naar Lake Powell, Horseshoe Bend en Antilope Canyon. De laatste 2 doen wij, vnawege het koude weer (+/- 15gr) is er op Lake Powell ook niet veel meer te beleven. Morgen gaan we om 09.30u naar Antilope Canyon, de foto's zullen jullie morgen weer doen verbazen! Daarna rijden we naar de Horseshoe en van daaruit, na lang wikken en wegen (vanwege het slechte weer) gaan we toch naar Bryce Canyon.

Dus wij zeggen tot morgen dan maar weer en laat je verrassen.......